Citrix

Citrix

XenApp
اين محصول یک راهکار ارایه برنامه ها بنا بر درخواست است که هر برنامه تحت ویندوز را می تواند مجازی، متمرکز و قابل مدیریت بر روی دیتاسنتر کرده و به طور همزمان به صورت یک سرویس به تمام کاربران در هرکجا و بر روی هر کامپیوتری ارایه کند. این برنامه را بیش از 100 میلیون کاربر در سراسر دنیا استفاده می کنند.ارایه برنامه مجازی به بخشIT این امکان را می دهد که یک نسخه از هر برنامه را در محل قرار گیری مرکزی برنامه ها در دیتاسنتر مدیریت کند. سپس برنامه ها بوسیله Application Streaming به کاربران با کامپیوترهای با سیستم عامل ویندوز برای استفاده Offline ارایه و یا بر روی سرورهای قوی در دیتاسنتر اجرا شده و برای کاربران Online با هر سیستم عامل و بر هر ماشینی، به صورت یک سرویس ارایه می شوند.

 

چرا ارایه برنامه ها بنا بر درخواست لازم است؟

XenApp با ارایه برنامه ها به محض درخواست به هر کاربری، در هر کجا و با پشتیبانی از بیشتر از 30 سیستم عامل، سرویس خودکار ارایه برنامه ها بنا بر درخواست را فعال نموده است. XenApp با استفاده از تکنولوژی Citrix HDX تضمین می کند که کاربران برنامه ای را با کیفیت کاری بالاتری نسبت به برنامه های نصب شده بر روی ماشین خود، دریافت کند.

تکنولوژی Citrix HDX
تکنولوژی Citrix HDX یک مجموعه، شامل لیستی از تمامی امکانات را بوجود می آورد و با توجه به امکانات، استفاده از منابع را طوری تنظیم میکند تا اطمینان حاصل شود که کاربران بهترین کیفیت را در برنامه های درخواستی خود دریافت کنند.

مزایای XenApp

  • کاهش 50% هزینه کامپیوترهای کاربران

XenApp هزینه کامپیوتر های کاربران را بوسیله ساده کردن کارکرد و ارایه تمام برنامه های ویندوز تا 50% کاهش میدهد، متمرکز نمودن برنامه ها در دیتاسنتر باعث کاهش هزینه ها شده و به مدیران IT این امکان را می دهد تا با نصب و تنظیم یک نمونه از یک برنامه بجای نصب و تنظیم آن بر روی تک تک کامپیوترهای کاربران، آن را برای تمام کاربران آماده کنند.

  • افزایش امنیت و محافظت هوشمندانه اموال

متمرکز نمودن برنامه ها و اطلاعات در دیتاسنتر، این اطمینان را می دهد که ارایه برنامه ها به صورت مجازی و مدیریت آنها، بخاطر شیوه طراحی، امن هستند. اتصال رمزگزاری شده، کنترل دسترسی پیشرفته و مدیریت پسورد قانونمند، یک لایه اضافی محافظتی برای اموال و سرمایه های شرکت بوجود می آورد.

  • توسعه سرویس های Remote Desktop ویندوز

XenApp با اضافه کردن مولفه های کلیدی به سرویس Remote Desktop ویندوز (RDS) بهترین راهبرد کلاسیک برای هر نوع شیوه دسترسی را بوجود آورده است. XenApp به همراه RDS نیازهای استراتژیک سازمانها برای طرح ها و رشد و ترقی را پشتیبانی می کنند. فقط کافیست از بیش از 230000 مشتریان Citrix که میتوانند به کارایی XenApp به همراه RDS گواهی دهند، پرسیده شود.

  • قابلیت ها

قابلیت های Citrix XenApp بر اساس نوع ویرایش محصول در جدول زیر ارایه شده است.

 

Date

13 مرداد 1394

Categories

مجازی‌سازی